Promocja turystyczna

Jesteśmy zaprogramowani do słuchania historii - a turystyka stwarza niebywałe okazje to ich opowiadania. Projektowane przez nas turystyczne strategie promocyjne i kampanie opowiadają różne wątki spójnych historii i służą m.in. przedłużeniu sezonu turystycznego na cały rok kalendarzowy, promocji ekoturystyki, turystyki wydarzeń, turystyki aktywnej, kulinarnej, kulturowej oraz slow life.

Jesteśmy firmą, która projektuje rozwiązania komunikacyjnej “bez zgadywania”, świadcząc usługi analityczne i badawcze. Dzięki temu możemy proponować naszym klientom działania z uwzględnieniem właściwych platform, narzędzi i technik opowiadając o ofercie turystycznej w sposób, który dla poszczególnych grup turystów będzie naprawdę angażujący i który będzie skłaniał ich do zakupu. Jedną z naszych wyjątkowych usług jest audyt komunikacyjny służący ewaluacji dotychczasowych pro turystycznych działań promocyjnych. Dzięki audytowi możliwe jest zyskanie nowej perspektywy spojrzenia na kolejne wyzwania komunikacyjne związane z promocją turystyczną, eliminacja niepotrzebnych działań taktycznych oraz nieefektywnych praktyk, określenie właściwych  celów strategicznych,  taktycznych promocji turystycznej dla danego miejsca, wskazania pożądanych technik marketingowych, efektywniejsze planowanie działań i zarządzanie budżetem promocyjnym.

Zwiń

Sukces lubi system, dlatego tak ważne jest podejście strategiczne zarówno do zarządzania całokształtem promocji turystycznej.  Przygotowywanie przez nas koncepcje strategii promocji turystycznej obejmują m.in. w segmentację klientów turystycznych, segmentację oferty produktowej, wyznaczenie głównych celów komunikacyjnych, propozycje skutecznych, angażujących i przemyślanych taktycznych działań komunikacyjnych, w tym reklamowych, public relations, publicity, eventowych, medialnych z uwzględnieniem mediów earned, paid i owned media oraz kontent marketingowych.

Zwiń

Uważamy, że w promocji turystycznej najbardziej chodzi o “doświadczenie”, o “obietnicę przeżycia czegoś wyjątkowego”. To właśnie stawiamy w centrum komunikacji wprowadzającej na rynek nowy szlak turystyczny, nową ofertę, produkt turystyczny.

Chcemy, aby nasze kampanie wywoływały zainteresowanie, pozytywne emocje i skojarzenia wśród pożądanych grup docelowych. Starannie dopasowujemy narzędzia i techniki komunikacyjne oraz ton i styl narracji do specyfiki projektu i grup odbiorców. Definiujemy konteksty komunikacyjne, trendy i kotwice medialne, które są wykorzystywane w kampanii promocyjnej i które zwiększają zainteresowanie mediów i liderów opinii.

Zwiń

W kreowaniu publicity wokół oferty turystycznej nie chodzi o to, żeby po prostu być w mediach! Chodzi o to, żeby mieć właściwą koncepcję, strategię, która pozwala na zaprezentowanie miejsca w różnych kontekstach i na wiele sposobów.

To dobry plan, atencja i pomysły kreatywne decydują o jakości komunikacji, a nie narzędzia zastosowane w kampanii. Jesteśmy zaprogramowani do słuchania historii ? a turystyka stwarza niebywałe okazje to opowiadania historii. Projektowane przez nas kampanie to historie o ofercie turystycznej, która ma różne wątki, ale zawsze jest spójna, bez względu na to, gdzie i komu jest opowiadana i angażująca, żeby mogła być opowiadana przez innych. Projektujemy przemyślane, wyróżniające się, efektywne i nagradzane pro turystyczne kampanie promocyjne  uwzględniające instrumenty kreowania publicity w lifestylowych mediach mainstreamowych, Internecie, social mediach oraz działania z zakresu content marketingu, służące m.in. przedłużeniu sezonu turystycznego na cały rok kalendarzowy, promocji ekoturystyki, turystyki wydarzeń, turystyki aktywnej, kulinarnej, kulturowej, ekoturystyki oraz slow life.

Zwiń

W promocji turystycznej odpowiedni obraz wpływa na wyobraźnię odbiorców. Fotografia “przeżyciowa” bardzo różni się od tradycyjnych, nawet pięknych zdjęć przedstawiających turystyczne atrakcje. Przy wyborze bądź tworzeniu zdjęć w naszych kampania odwołujemy się do przeżyć. “Przeżycie turystyczne” jest tym, czego klienci szukają i co będą pamiętać. Dlatego przygotowywane przez nas treści do  owned, paid i earned mediów  odwoływują się przede wszystkim do zmysłów.

Zwiń

Earned media są szalenie ważne dla promocji turystycznej i budowania reputacji, dlatego znajdują się w centrum każdego programu komunikacyjnego służącego promocji turystycznej.  Opracowywane przez nas w najdrobniejszych szczegółach wydarzenia specjalne jakimi są study tours służą prowadzeniu lifestylowej, angażującej narracji o ofercie turystycznej miasta lub regionu.

Naszym celem jest takie przygotowanie scenariusza study tour i takich jego komponentów, aby zachwycić zaproszonych, dziennikarzy kluczowych mediów i liderów opinii w Internecie bezpośrednim kontaktem z atrakcjami miejsca, zapewnienie im osobistego doświadczenia, umożliwienie kontaktu z ciekawymi osobami, wywołanie pozytywnych emocji i skojarzeń i co oczywiste zbudowanie podstaw do powstania wiarygodnych, inspirujących publikacji o dużej wartości medialnej.

Zwiń
Badania, analizy komunikacyjne. Audyt komunikacyjny. Ewaluacja proturystycznych działań promocyjnych
Strategia promocji turystycznej
Wprowadzanie na rynek nowych produktów, usług, programów turystycznych
Kampanie publicity earned, owned i paid media
Produkcja sesji zdjęciowych, materiałów video, przygotowywanie tekstów
Study Tours dla mediów ogólnopolskich i zagranicznych oraz liderów opinii w Internecie

Realizacje w usłudze

W centrum naszych strategii i kampanii turystycznych stawiamy “doświadczenie” i “obietnicę przeżycia czegoś wyjątkowego”. Chcemy, aby działania promujące miejsca, produkty i usługi turystyczne wywoływały zainteresowanie, pozytywne emocje i skojarzenia. Starannie dopasowujemy narzędzia i techniki komunikacyjne oraz ton i styl narracji do specyfiki miejsca, jego oferty i turystów, na pozyskaniu których nam zależy. Wykorzystujemy atrakcyjne konteksty komunikacyjne, trendy i kotwice medialne, po to, aby zwiększyć zainteresowanie mediów i liderów opinii ofertą danego miejsca, miasta czy regionu.  Prezentujemy wybrane nasze realizacje.

Nasze nagrody

Klienci

Poniżej przedstawiamy listę naszych klientów – miasta, regiony, organizacje pozarządowe, które wpieraliśmy m.in. w promocji nowych szlaków turystycznych, staraniach o zdobycie tytułów w prestiżowych konkursach międzynarodowych, opracowaniach strategicznych, projektach badawczych i ewaluacyjnych, złożonych projektach public relations i public affairs, promocji dotąd nieodkrytej, mniej znanej a często niezwykłej oferty turystycznej i kulturalnej.

Zobacz opinie Klientów o naszej pracy