Działania public relations i public affairs związane z promocją największego w Europie Środkowo-Wschodniej przedsięwzięcia biomedycznego i biotechnologicznego

Klient
Centrum Badań Przedklinicznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
Świadczone usługi
Public relations, publicity, public affairs; promocja gospodarcza

Idea/Cel/Wyzwanie

Centrum Badań Przedklinicznych (CBP) Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego to kluczowa inwestycja projektu Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii (CePT), dzięki której Polska będzie mogła grać w światowej lidze naukowej. CePT to największa do tej pory inwestycja w rozwój nauk biomedycznych i innowacji w Polsce, a jednocześnie nowatorska inicjatywa wielu instytucji naukowych (WUM, Politechnika Warszawska, Uniwersytet Warszawski i 7 Instytutów PAN) zrzeszonych w ramach jednego projektu badawczego. Wartość projektu CePT przekroczyła 380 mln PLN.

Głównym zadaniem postawionym przed Citybell Consulting było opracowanie strategii publicity związanej z inwestycją i jej uroczystym otwarciem. Celem działam komunikacyjnych było przybliżenie opinii publicznej i potencjalnym partnerom biznesowym założeń działania i możliwości ośrodków naukowych skupionych wokół projektu CePT; podkreślenie roli CBP i CePT w rozwoju polskiej i europejskiej nauki i medycyny; pokazanie potencjału badawczo-naukowego i podkreśleniu możliwości rozwoju CBP, a także CePT; pokreślenie nowoczesnej formuły działania CePT i CBP WUM oraz współpracy nauki z biznesem.

Realizacja

  • Analiza dotychczasowego wizerunku inwestycji, publikacji w mediach
  • Opracowanie strategii publicity i kluczowych komunikatów wokół projektu
  • Stworzenie scenariusza udziału mediów w otwarciu CBP
  • Stworzenie bazy mediów, które zostaną zaproszone na otwarcie CBP
  • Opracowanie materiałów prasowych, w tym materiałów video
  • Przygotowanie Dokumentu Q&A
  • Zaproszenie mediów
  • Obsługę podczas udziału mediów w otwarciu CBP
  • Organizacja cyklu wywiadów z udziałem przedstawicieli CBT

Rezultaty

  • 33 publikacje prasowe w czołowych mediach prasowych i internetowych
  • 6 publikacji telewizyjnych w czołowych stacjach ogólnokrajowych
  • 5 audycji radiowych
  • Zasięg medialny publicity - ponad 4,7 mln
  • Wartość reklamowa publikacji - 1,5 mln PLN