Idea/Cel/Wyzwanie
Centrum Badań Przedklinicznych (CBP) Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego to kluczowa inwestycja projektu Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii (CePT), dzięki której Polska będzie mogła grać w światowej lidze naukowej. CePT to największa do tej pory inwestycja w rozwój nauk biomedycznych i innowacji w Polsce, a jednocześnie nowatorska inicjatywa wielu instytucji naukowych (WUM, Politechnika Warszawska, Uniwersytet Warszawski i 7 Instytutów PAN) zrzeszonych w ramach jednego projektu badawczego. Wartość projektu CePT przekroczyła 380 mln PLN.
Głównym zadaniem postawionym przed Citybell Consulting było opracowanie strategii publicity związanej z inwestycją i jej uroczystym otwarciem. Celem działam komunikacyjnych było przybliżenie opinii publicznej i potencjalnym partnerom biznesowym założeń działania i możliwości ośrodków naukowych skupionych wokół projektu CePT; podkreślenie roli CBP i CePT w rozwoju polskiej i europejskiej nauki i medycyny; pokazanie potencjału badawczo-naukowego i podkreśleniu możliwości rozwoju CBP, a także CePT; pokreślenie nowoczesnej formuły działania CePT i CBP WUM oraz współpracy nauki z biznesem.
Realizacja
- Analiza dotychczasowego wizerunku inwestycji, publikacji w mediach
- Opracowanie strategii publicity i kluczowych komunikatów wokół projektu
- Stworzenie scenariusza udziału mediów w otwarciu CBP
- Stworzenie bazy mediów, które zostaną zaproszone na otwarcie CBP
- Opracowanie materiałów prasowych, w tym materiałów video
- Przygotowanie Dokumentu Q&A
- Zaproszenie mediów
- Obsługę podczas udziału mediów w otwarciu CBP
- Organizacja cyklu wywiadów z udziałem przedstawicieli CBT
Rezultaty
- 33 publikacje prasowe w czołowych mediach prasowych i internetowych
- 6 publikacji telewizyjnych w czołowych stacjach ogólnokrajowych
- 5 audycji radiowych
- Zasięg medialny publicity - ponad 4,7 mln
- Wartość reklamowa publikacji - 1,5 mln PLN