CityBell

ZESPÓŁ

Zespół Citybell tworzą doświadczeni specjaliści posiadający wiedzę z dziedziny: strategicznego planowania i realizacji działań z zakresu komunikacji korporacyjnej, brand PR, CSR, komunikacji wewnętrznej, public affairs, zarządzania komunikacją w sytuacjach kryzysowych, a także promocji miejsc oraz promocji kultury i sztuki. Konsultanci Citybell posiadają dogłębną znajomość mediów oraz technik współpracy z mediami, w tym wiedzę i doświadczenie z zakresu komunikacji on-line i off-line.

Ich doświadczenie obejmuje pracę przy planowaniu i realizacji kampanii dla m.in. takich Klientów jak:

GlaxoSmithKline, MSD, GE Healthcare, Jelfa, Polska Grupa Energetyczna, Kompania Piwowarska, Ströer Group, ABB, PTE PZU SA, PTC Era, CTL Logistics, Ecco, Gatta, BASF, Reckitt Benckiser, Zepter International Poland, OpenConnect, Włodarzewska S.A., Wolters Kluwer Polska, Diageo, Deutsche Bank, Deutsche Leasing, Kompania Piwowarska, Kraft Polska, Redefine - Ipla (Polsat Group), EGiS Polska, Bahlsen, HSBC, Malo Clinic, Monstessori - Casa dei bambini, Van Melle Polska, Prokom Internet, AIG/Lincoln Polska, Helical Polska, Roca Polska Sp. z o.o., Pool-Spa Sp. z o.o., illy caffè, Oggi, Fosfan S.A. Stock Polska Sp. z o.o. i Wyborowa S.A., Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Związek Miast Polskich, Urząd Miasta Szczecin, Urząd Miasta Gdańsk, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Gdańsk 2016, Urząd Miasta Torunia, Urząd Miasta Poznania, Polish Association of Branded Goods Manufacturers, Muzeum Etnograficzne w Warszawie, Muzeum Sztuki w Łodzi, Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie, Galeria Karowa w Warszawie.

Realizacja projektów i kampanii dla naszych Klientów bazuje na zespołach merytorycznych, których członkowie posiadają określone kompetencje dedykowane. Mamy otwarte umysły i wnikliwie obserwujemy świat. Stale się rozwijamy, pielęgnujemy swoje pasje, zainteresowania, które często pomagają nam w pracy. Szanujemy swój indywidualizm, a jednocześnie czujemy się silnym zespołem.