CityBell

USŁUGI W ZAKRESIE PROMOCJI TURYSTYCZNEJ

CITYBELL CONSULTING w ramach swojej dywizji kompetencyjnej Place Marketing oferuje profesjonalne doradztwo oraz realizację działań komunikacyjnych w obszarze promocji turystycznej.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w realizacji dedykowanych projektów  związanych z promocją turystyczną zarówno dla urzędów miast, urzędów marszałkowskich jak i organizacji turystycznych.

Citybell dzięki kooperacji z międzynarodowymi środowiskami eksperckimi związanymi z kreowaniem i promocją oferty turystycznej oraz pracy Działu Badań i Rozwoju - oferuje sprawdzone i skuteczne rozwiązania oparte na wiedzy z zakresu turystyki i marketingu miejsc.

Strategiczne doradztwo:

  • Audyt komunikacyjny/Audyt otwarcia (pogłębiona analiza komunikacyjna) pozwalający na weryfikację dotychczasowego sposobu promocji oferty turystycznej
  • Kompleksowa analiza contentu dedykowanego promocji turystycznej: materiały tekstowe, foto i video - w odniesieniu do potrzeb poszczególnych segmentów turystów
  • Opracowanie strategii promocji turystycznej
  • Opracowanie podręcznika komunikacyjnego dedykowanego promocji turystycznej
  • Analiza portfela wydarzeń specjalnych związanych z ofertą turystyczną miasta, regionu - sposobu jego kształtowania, dywersyfikacji i promocji - analiza efektywności w zarządzaniu kalendarzem imprez
  • Badania i analizy dedykowane segmentacji odbiorców oraz definiowaniu grup produktowych
  • Strategiczne doradztwo, w tym opracowywanie planów promocji dedykowanych promocji turystyki kulturowej, w tym kulinarnej

Zintegrowane działania komunikacyjne:

  • Projektowanie i realizacja lifestylowych kampanii komunikacyjnych wykorzystujących zróżnicowane formy przekazu medialnego on-line i off-line, w tym transmedia storytelling
  • Planowanie i realizacja sesji zdjęciowych oraz materiałów video dostosowanych do wymogów współczesnej promocji turystycznej
  • Kreowanie pozytywnego publicity w kontekście oferty turystycznej i kulturalnej, w tym wokół wydarzeń specjalnych
  • Pozycjonowanie w opiniotwórczych lifestylowych mediach ogólnopolskich
  • Planowanie i realizacja wizyt studyjnych mediów ogólnopolskich i zagranicznych oraz liderów opinii w Internecie - projektowanie tematycznych, sprofilowanych study tour - zarządzanie kalendarzem wizyt studyjnych
  • Przygotowanie profesjonalnych materiałów promocyjnych
  • Strategiczne zarządzanie relacjami z mediami