CityBell

NASZE PROJEKTY

W Citybell Consulting realizujemy projekty zarówno z obszaru public relations jak i public affairs. Pracujemy dla klientów korporacyjnych, instytucjonalnych, pomagamy w promowaniu się miast i regionów. Nasza praca i pomysły przynoszą wymierne rezultaty biznesowe i wizerunkowe dla naszych klientów. Zapraszamy do zapoznania się z niektórymi realizowanymi przez nas projektami.

  • POZNAŃ INSPIRUJE DZIENNIKARZY BOGATĄ OFERTĄ KULTURALNĄ

    W czerwcu 2010 Urząd Miasta Poznania rozpoczął kampanię wizerunkową „Inspired by POZnań. Odetchnij kulturą.", której celem było wzmocnienie prestiżu marki Poznań i wizerunku miasta oferującego idealne warunki do spełnienia wszelkich ambicji - city of work and city of play.

    Zadaniem Citybell Consulting było opracowanie strategii komunikacji i nawiązania relacji z najbardziej opiniotwórczymi mediami ogólnopolskimi, zainteresowanie ich kulturalną ofertą Poznania, oraz zwiększenie obecności Poznania w mediach. Citybell kontaktował się z mediami publikując kalendaria wydarzeń, newslettery, obszerne materiały prasowe oraz organizując spotkania prasowe i press toury. Ważnym elementem strategii było stworzenie możliwości zaproszenia dziennikarzy na najważniejsze poznańskie wydarzenia kulturalne.

    W trakcie trwania kampanii (lipiec - październik 2010) Poznań odwiedziło kilkudziesięciu dziennikarzy reprezentujących m.in. Elle, Zwierciadło, Rzeczpospolitą, Gazetę Wyborczą, Newsweek, Przekrój, Tygodnik Powszechny, Onet.pl, Podróże, Co za Tydzień TVN, TOK FM, Radio Trójka i Czwórka. Akcja istotnie zwiększyła pożądaną obecność Poznania w mediach ogólnopolskich. W ciągu czterech miesięcy na temat poznańskich wydarzeń kulturalnych ukazało się blisko 300 publikacji.