CityBell

NASZE PROJEKTY

W Citybell Consulting realizujemy projekty zarówno z obszaru public relations jak i public affairs. Pracujemy dla klientów korporacyjnych, instytucjonalnych, pomagamy w promowaniu się miast i regionów. Nasza praca i pomysły przynoszą wymierne rezultaty biznesowe i wizerunkowe dla naszych klientów. Zapraszamy do zapoznania się z niektórymi realizowanymi przez nas projektami.

  • CITYBELL CONSULTING DLA "PRO100 DO PREZYDENCJI. FORUM"

    23 marca br., równo na 100 dni przed objęciem przez Polskę Prezydencji w Unii Europejskiej, odbyło się spotkanie niemal 13 tysięcy osób, które, dyskutując o kształcie Polskiego Przewodnictwa w UE, podsumowały okres przygotowań do Prezydencji. Wydarzenie było inicjatywą Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce oraz Ministerstwa Spraw Zagranicznych i Katedry Europeistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

    Tak liczne spotkanie było możliwe, m.in. dzięki działaniom public affairs oraz public relations offline i online, w tym komunikacji social media.

    Głównym celem projektu było zwrócenie uwagi opinii publicznej w Polsce na zbliżające się, historyczne wydarzenie - objęcie po raz pierwszy przez Polskę Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej, a także podkreślenie wagi tego momentu dla Polski oraz dotarcie z przekazem do zróżnicowanego odbiorcy. Liczba i waga materiałów telewizyjnych, radiowych, publikacji prasowych, które pojawiły się w związku z „Pro100 do Prezydencji. Forum", a także publikacji internetowych, aktywności social media oraz wyniki oglądalności Forum „na żywo" w internecie wskazują, że cel ten został osiągnięty.

    Kluczowy element Forum - sesja pytań do Ministra Mikołaja Dowgielewicza, zgromadziła w auli dawnej Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego ponad 400 osób - w tym przedstawicieli ambasad 12 krajów - m.in. Belgii, Danii, Szwecji, Austrii, Cypru, Czech, Łotwy i Słowenii, przedstawicieli administracji rządowej, organizacji pozarządowych, think-tanków, środowisk akademickich, studentów i uczniów. Internetowa transmisja „na żywo" umożliwiła również partycypację w debacie niemal 12 tysiącom internautów, którzy mogli na bieżąco zadawać pytania na Facebooku, zaś kolejnych kilkaset osób, wzięło udział w Forum poprzez telemost łączący Uniwersytet Warszawski z pięcioma polskimi wyższymi uczelniami: Uniwersytetem Jagiellońskim (Kraków), Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin), Uniwersytetem Warmińsko-Mazurskim (Olsztyn), Uniwersytetem Adama Mickiewicza (Poznań) oraz Uniwersytetem Wrocławskim.

    Działania online poprzedzające Forum, obejmowały również przygotowanie scenariusza komunikacji na Facebooku, administrowanie profilem Komisji Europejskiej w Polsce oraz przygotowanie aplikacji „Pocztówka 100dniówka", która umożliwiła użytkownikom Facebooka wysyłanie do znajomych okolicznościowych kartek, wykorzystujących ich własne zdjęcia profilowe. Aplikacji tej użyto prawie 1,5 tysiąca razy w ciągu dwóch tygodni.

    Do współpracy przy nagłośnieniu studniówki Polskiej Prezydencji, Citybell Consulting zaprosiła grupę flashmobową, która w dniu Forum zorganizowała na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie „100dniówkę" - flashmob według innowacyjnego, nie stosowanego wcześniej formatu.

    „Pro100 do Prezydencji. Forum" relacjonowali dziennikarze z 25 redakcji, w tym z najważniejszych ogólnopolskich mediów drukowanych, radiostacji, stacji telewizyjnych, a także polskich i zagranicznych agencji prasowych - Gazety Wyborczej, Rzeczpospolitej, RMF FM, TOK FM, Informacyjnej Agencji Radiowej, Trójki Polskiego Radia, Wiadomości TVP 1, Panoramy TVP 2, Polsatu News, TVP Info, TVN CNBC Biznes, Polskiej Agencji Prasowej, Deutsche Presse Agenthur. Citybell Consulting koordynowała również wywiady przedstawicieli Komisji Europejskiej, Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz Katedry Europeistyki Uniwersytetu Warszawskiego w radiu i telewizji.