CityBell

NASZE PROJEKTY

W Citybell Consulting realizujemy projekty zarówno z obszaru public relations jak i public affairs. Pracujemy dla klientów korporacyjnych, instytucjonalnych, pomagamy w promowaniu się miast i regionów. Nasza praca i pomysły przynoszą wymierne rezultaty biznesowe i wizerunkowe dla naszych klientów. Zapraszamy do zapoznania się z niektórymi realizowanymi przez nas projektami.

  • INTRANETY.PL I CITYBELL CONSULTING DLA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ

    Citybell Consulting wsparła organizację Kongresu European IC & Intranet Meeting – unikatowego w skali kraju wydarzenia poświęconego tematyce komunikacji wewnętrznej i intranetów, które w dniach 5-6 października odbywało się w Warszawie. Organizatorem wydarzenia był portal Intranety.pl - pierwszy polski portal Komunikacji Wewnętrznej i Intranetów.


    Jako partner ds. public relations, Citybell Consulting odpowiadała za kompleksową organizację Kongresu EICIM oraz wieńczącej go Gali rozdania nagród Internale Poland 2011. Naszym zadaniem było opracowanie strategii organizacji oraz komunikacji wydarzenia, przygotowanie programu Kongresu, zaproszenie prelegentów występujących podczas EICIM, pozyskanie partnerów i sponsorów wydarzenia oraz nawiązania relacji z ogólnopolskimi oraz branżowymi mediami. Organizatorem wydarzenia był portal Intranety.pl - pierwszy polski portal Komunikacji Wewnętrznej i Intranetów.


    Do udziału w roli prelegentów Kongresu zaprosiliśmy uznanych krajowych i zagranicznych specjalistów branży IC, a także przedstawicieli środowisk akademickich i prawniczych podejmujących ten temat w swoich publikacjach. Nasze zaproszenie przyjęła Jane McConnell, światowej sławy ekspert w dziedzinie intranetów, która na Kongresie zaprezentowała nową edycję swojego dorocznego raportu, "Digital Workplace Trends for 2012". Doświadczeniem z zakresu Enterprise 2.0. dzielili się także: Frank Wolf, Managing Consultant w T-Systems Multimedia Solutions (należącej do grupy Deutsche Telekom AG), oraz Felix Escribano, Internal Communications Manager w Adidas Group (Niemcy). Środowisko akademickie reprezentował prof. Jan Fazlagić, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Uczelni Vistula, który swoje wystąpienie poświęcił perswazyjnym tekstom w intranecie. Natomiast swoją wiedzą z zakresu własności intelektualnej w intranecie podzielił się Tomasz Zalewski, radca prawny w kancelarii Wierzbowski Eversheds.

    Uczestnicy Kongresu w czasie dwóch dni prezentacji, mieli niebywałą okazję poznać globalne trendy w komunikacji wewnętrznej i intranetach przedsiębiorstw i instytucji publicznych oraz case studies projektów komunikacyjnych największych firm: Microsoft, Orange Customer Service, ING Życie, Wirtualna Polska, Jeronimo Martins, Kompania Piwowarska, KMPG, Kolibro. Program dwudniowego wydarzenia wzbogaciły dwa panele dyskusyjne, podczas których dyskutowano nad przyszłością nowych form komunikacji wewnętrznej – Enterprise 2.0 i sposobów zarządzania wiedzą w organizacji.

    Zwieńczeniem kongresu była uroczysta Gala przyznawania nagród w drugiej edycji konkursu Internale Poland 2011.