CityBell

NASZE PROJEKTY

W Citybell Consulting realizujemy projekty zarówno z obszaru public relations jak i public affairs. Pracujemy dla klientów korporacyjnych, instytucjonalnych, pomagamy w promowaniu się miast i regionów. Nasza praca i pomysły przynoszą wymierne rezultaty biznesowe i wizerunkowe dla naszych klientów. Zapraszamy do zapoznania się z niektórymi realizowanymi przez nas projektami.

  • CITYBELL CONSULTING DLA INTERNALE POLAND 2011

    Carrefour Polska, Leroy Merlin, Wirtualna Polska, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Fundacja PBG oraz ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych to zwycięzcy tegorocznej edycji Internale Poland 2011 - konkursu premiującego najlepsze projekty komunikacji wewnętrznej i intranetów w Polsce. Wydarzenie zorganizował portal Intranety.pl - pierwszy polski portal Komunikacji Wewnętrznej i Intranetów. Citybell Consulting pełniła rolę partnera ds. public relations konkursu.

    Internale Poland 2011 to jedyne na polskim rynku wydarzenie, którego celem jest wzrost świadomości nowoczesnych zasad zarządzania komunikacją wewnętrzną i technologii informatycznych oraz pokazywanie korzyści, jakie niesie za sobą współczesna wizja zarządzania przedsiębiorstwem.

    Jako partner ds. public relations Citybell Consulting odpowiadała za kompleksową organizację II edycji konkursu Internale Poland. Podczas trwania projektu konsultanci agencji nadzorowali przebieg poszczególnych etapów projektu, odpowiadając za: opracowanie strategii komunikacji wydarzenia i utrzymywanie relacji z mediami, pozyskanie partnerów oraz audytora konkursu, zaproszenie do udziału w roli członka Jury uznanych w kraju specjalistów z zakresu komunikacji wewnętrznej i intranetów oraz przygotowanie obrad Jury w ostatnim etapie głosowania.

    Finałowym punktem realizacji projektu była uroczysta Gala wręczenia nagród Internale Poland, która odbyła się 6 października w warszawskim hotelu Westin, kończąc w ten sposób kongres European IC & Intranet Meeting, poświecony branży Internal Comunication.
    Konkurs już po raz drugi wyłonił najlepsze projekty komunikacji wewnętrznej oraz intranetów mijającego roku. Do pierwszego etapu konkursu zakwalifikowanych zostało prawie 40 projektów, spośród których 17-osobowe Jury, złożone z laureatów ubiegłorocznej edycji, przedstawicieli branży komunikacji wewnętrznej i intranetów, firm i uczelni, wybrało 6 najlepszych. Przyznane zostały także 2 nagrody specjalne oraz 5 wyróżnień.

    W tym roku najlepszymi projektami intranetu okazały się wdrożenia firm: Carrefour Polska w kategorii Duże Firmy oraz ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych w kategorii Małe i Średnie Przedsiębiorstwa. W kategorii Administracja Publiczna, Samorządy i Organizacje Pozarządowe doceniony został natomiast projekt intranetu Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego.

    Najlepszymi projektami komunikacji wewnętrznej 2011 roku Jury uznało WPKompas - Księga Wartości Wirtualnej Polski zgłoszony przez Wirtualną Polskę (kategoria Duże Firmy) - oraz Wydania specjalne Biuletyn Korporacyjnego Grupy PBG „OGNIWO" zgłoszony przez Fundację PBG ( kategoria Administracja Publiczna, Samorządy i Organizacje pozarządowe). Kapituła Jury Konkursu najlepszym zespołem komunikacji wewnętrznej 2011 utytułowała Dział Komunikacji Wewnętrznej Leroy Merlin Polska.