CityBell

NASZE PROJEKTY

W Citybell Consulting realizujemy projekty zarówno z obszaru public relations jak i public affairs. Pracujemy dla klientów korporacyjnych, instytucjonalnych, pomagamy w promowaniu się miast i regionów. Nasza praca i pomysły przynoszą wymierne rezultaty biznesowe i wizerunkowe dla naszych klientów. Zapraszamy do zapoznania się z niektórymi realizowanymi przez nas projektami.

  • CITYBELL ZORGANIZOWAŁO FORUM EKONOMICZNE GO!SPODARKA

     

    23 marca br. dla Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce Citybell Consulting zorganizowało Forum Ekonomiczne GO!spodarka. Odbywało się ono jednocześnie na sześciu czołowych uczelniach wyższych połączonych telemostem. Nowatorska formuła wydarzenia, program i prelegenci oraz szeroko zakrojone działania komunikacyjne online i offline sprawiły, że w wydarzeniu wzięło udział niemal 13 tysięcy osób.

    Citybell Consulting odpowiadało za kompleksową organizację wydarzenia: opracowanie formuły i merytorycznego programu wydarzenia, rekomendację i pozyskanie prelegentów, pozyskanie i bieżącą współpracę z sześcioma uczelniami partnerskimi, działania online promujące wydarzenie, media relations oraz produkcję techniczną i logistyczną.

    Celem projektu było przekazanie opinii publicznej informacji na temat  kryzysu ekonomicznego i sposobów wyjścia z obecnej sytuacji, a także zwrócenie uwagi na inicjatywy unijne zmierzające do przeciwdziałania kryzysowi w Europie i stymulowania inteligentnego i zrównoważonego wzrostu gospodarczego.  1800 uczestników, biorących bezpośredni udział w wydarzeniu na sześciu uczelniach oraz ponad 11 tysięcy widzów Forum online, jednoznacznie udowodniły, że temat kryzysu ekonomicznego budzi żywe zainteresowanie wśród młodych ludzi.

    Gościem specjalnym Forum był prof. Jerzy Buzek, były szef Parlamentu Europejskiego. W swoim wystąpieniu wskazał on obszary, w których Unia Europejska stara się podejmować antykryzysowe działania - opracowanie pakietów pomocowych dla Grecji oraz funduszu stabilizacyjnego dla innych zagrożonych krajów ma doprowadzić do uzdrowienia gospodarki poprzez uzdrowienie systemu finansowego. 

    Do udziału w wydarzeniu w charakterze panelistów zaproszonych zostało dziesięciu czołowych polskich ekonomistów i polityków, wśród których byli m.in.: Piotr Kuczyński, prof. Witold Orłowski, prof. Dariusz Rosati, Maja Goettig, dr Wojciech Olejniczak oraz Paweł Świeboda. Forum poprowadzili dziennikarze ekonomiczni: Robert Stanilewicz z TVN CNBC oraz Wawrzyniec Smoczyński, szef działu zagranicznego tygodnika „Polityka”. 

    Citybell zarekomendowało a następnie nawiązało bezpośrednią współpracę z 6 czołowymi uczelniami wyższymi, które włączone zostały do organizacji wydarzenia: Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie, Uniwersytetem w Białymstoku, Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach, Uniwersytetem Łódzkim, Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu. Do udziału w wydarzeniu zaproszeni zostali również uczniowie 100 najlepszych szkół średnich znajdujących się w miastach, w których odbywało się wydarzenie. Studenci, uczniowie, kadra naukowa, przedstawiciele administracji państwowej, organizacji pozarządowych i think tanków zgromadzeni w każdej z uczelni partnerskich aktywnie uczestniczyli w wydarzeniu za pomocą telemostu, dyskutując i zadając pytania prelegentom zgromadzonym w Warszawie.

    Przeprowadzone zostały szeroko zakrojone działania komunikacyjne promujące Forum. Na platformie społecznościowej Facebook uruchomiona została aplikacja „Ograj Kryzys”, która w zabawny, „lekki” sposób komunikowała mechanizmy rządzące kryzysem ekonomicznym oraz dostarcza informacji o możliwości dalszej edukacji w tym zakresie – na zbliżającym się Forum. W grę zagrało ponad 4000 osób. Zrealizowane zostały dwie precyzyjnie targetowane kampanie Facebook Ads promujące samą aplikację oraz wydarzenie. Przeprowadzono rebranding fanpage Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej, przystosowano go do nowego systemu wyświetlania treści timeline oraz opracowano szczegółowy scenariusz komunikacji z fanami. Opublikowano pięć wideo-zaproszeń do udziału w Forum, m.in. prof. Jerzego Buzka oraz prof. Andrzeja Koźmińskiego. Na plakatach promujących Forum na uczelniach wyższych i w szkołach wydrukowano fotokody. Użytkownicy smartfonów po ich sfotografowaniu przekierowywani byli bezpośrednio na platformę rejestracyjną wydarzenia.

    Forum ekonomiczne GO!spodarka był wydarzeniem, które zgromadziło online i offline aż 13 tysięcy osób. Prelegenci i uczestnicy biorący udział w wydarzeniu podkreślali z uznaniem skalę przedsięwzięcia, wysoki poziom merytoryczny wydarzenia oraz jego interaktywny charakter.