CityBell

NASZE PROJEKTY

W Citybell Consulting realizujemy projekty zarówno z obszaru public relations jak i public affairs. Pracujemy dla klientów korporacyjnych, instytucjonalnych, pomagamy w promowaniu się miast i regionów. Nasza praca i pomysły przynoszą wymierne rezultaty biznesowe i wizerunkowe dla naszych klientów. Zapraszamy do zapoznania się z niektórymi realizowanymi przez nas projektami.

  • GRUPA STRÖER DLA MIAST I REGIONÓW

    Grupa Ströer, lider reklamy zewnętrznej w Polsce, działa na rynku B2B. Dla firmy istotną grupą interesariuszy są samorządy miast i regionów oraz inne instytucje publiczne. Firmie zależało na nawiązaniu relacji z tą grupą, zbudowanie świadomości roli i siły outdooru w działaniach komunikacyjnych tych instytucji, wskazaniu w jaki sposób lepiej i skuteczniej można realizować edukacyjne, społeczne, czy wizerunkowe kampanie reklamowe.

    Zadaniem miast i regionów, instytucji kultury, podmiotów lub departamentów promujących idee lub programy, jest dotarcie do swoich odbiorców. Nie jest to zadanie łatwe. Współczesny konsument jest na co dzień bombardowany tysiącami komunikatów. Staje się coraz bardziej nieuważny i sceptyczny. Dlatego działania promocyjne, informacyjne, aby były skuteczne muszą być naprawdę przemyślane, oryginalne, realizowane we właściwych mediach, we właściwym czasie i we właściwy sposób.

    Istnieje duża potrzeba zdobywania wiedzy dotyczącej najlepszych standardów i kreatywności w procesie promowania się miast i regionów. Odpowiedzią na tę potrzebę był Program edukacyjny „Outdoor dla miast i regionów", którego ideą i podstawowym założeniem jest wsparcie samorządów i instytucji publicznych w realizacji działań promocyjnych poprzez dzielenie się wiedzą ekspercką w zakresie planowania i realizacji kampanii, doboru mediów, przygotowywania kreacji, badań efektywności, przekładania celów strategii marki na cele komunikacyjne.

    Citybell Consulting, który odpowiada za całościową strategię public affairs Grupy Ströer, zainaugurował w 2010 roku III już edycję Programu. W roku 2010 Program obejmował cykl czterech seminariów, zorganizowanych w Katowicach, Warszawie, Poznaniu i Sopocie. Podczas całodniowych wykładów i warsztatów eksperci Grupy Ströer oraz zewnętrzni konsultanci dzielili się z uczestnikami swoją wiedzą. Do poprowadzenia wykładów zaproszeni zostali przedstawiciele tych samorządów, które mogą poszczycić się najlepiej realizowanymi działaniami promocyjnymi.

    W III edycji Programu wzięło udział ponad 180 uczestników z 102 samorządów.