CityBell

NAGRODY

 Jury konkursu Złote Spinacze doceniło unikatową formułę projektu „Debata Europa Cafe", przyznając mu główną nagrodę w kategorii event społeczny. Wydarzenie było pierwszą w Polsce debatą obywatelską nad przyszłością Unii Europejskiej. W projekcie, opartym na metodach partycypacyjnych nie stosowanych dotychczas przez instytucje publiczne w naszym kraju, wykorzystano różnorodne narzędzia komunikacji, m.in.: wirtualną platformę evenea, koordynację transmisji online, koordynację głosowania euro audio-tele, a także wideo sondę promującą wydarzenie na portalach społecznościowych. Relację z wydarzenia, dzięki transmisji on-line, mogli oglądać na żywo Internauci we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Do nagłośnienia projektu zaproszono także partnerów medialnych: portal NaTemat oraz Radio Kampus.

W kategorii sport, turystyka i rekreacja jury konkursu Złote Spinacze najwyżej oceniło projekt „Apetyt na region. Podkarpackie smaki". Firma doradcza Citybell Consalting, bazując na coraz bardziej widocznym trendzie związanym z powrotem Polaków donarodowych tradycji kulinarnych, stworzyła wielowątkową, lifestylową kampanię publicity, której  celem  była promocja unikatowego w skali kraju szlaku gastro turystycznego.

Ponadto Citybell Consulting otrzymała nominację do „Złotego Spinacza" w kategorii „launch nowego produktu, usługi lub firmy"  za projekt obejmujący proces zarządzania komunikacją w procesie zmian podczas największego na polskim rynku kawowym procesu rebrandingu. Kampania obejmowała planowanie i realizację strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej związanej z wprowadzeniem marki COSTA COFFEE na rynek polski.

- Citybell rozwija się bardzo dynamicznie. Cały czas poszukujemy nowoczesnych rozwiązań, które dostosowujemy do potrzeb naszych Klientów i wdrażamy zarówno na poziomie strategicznym jak i taktycznym. Cieszymy się, że Jury doceniło nasze nowatorskie podejście do tworzenia kampanii komunikacyjnych, zarówno dla biznesu jak i instytucji publicznych, w tym tych związanych z promocją miejsc - powiedziała Anna Proszowska-Sala, Prezes Zarządu Citybell Consulting.

Konkurs „Złote Spinacze", organizowany od 2003 roku, ma na celu zwiększenie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.W gronie tegorocznych laureatów, obok Citybell Consulting, znalazły się m.in. takie firmy jak:, Hill+Knowlton Strategies, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Headlines Porter Novelli oraz Publicon.


powrót