CityBell

KADRA ZARZĄDZAJĄCA

 ANNA PROSZOWSKA-SALA, Prezes Zarządu, Partner
 

Ekspert w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, public affairs oraz place brandingu, w tym promocji gospodarczej i turystycznej miast i regionów. Posiada 14 - letnie doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym. Doradzała i współpracowała z Zarządami Miast, Regionów oraz podmiotów komercyjnych. Realizowała projekty komunikacyjne dla takich klientów, jak: ABB, PTE PZU SA, Orange, SwedeCenter, Polnord SA, CHI Polska, Kompania Piwowarska, Ströer Group, AMS SA, Polish Association of Branded Goods Manufacturers, Urząd Miasta w Gdańsku, Urząd Miasta Toruń, Miasto Poznań, Urząd Miasta Szczecin, Urząd Miasta Rzeszów, T-mobile, Jeronimo Martins, Kolibro, ITCI, Urząd Marszałkowski Woj. Warmińsko-Mazurskiego, Lubuskiego, Podkarpackiego, Pomorskiego, Związek Miast Polskich. Realizowane przez nią projekty zostały wielokrotnie uhonorowane podczas branżowych konkursów w Polsce i zagranicą. Była pomysłodawczynią  i wieloletnią Dyr. Programową Festiwalu Promocji Miast i Regionów - największego i uznanego za najbardziej opiniotwórcze i prestiżowe wydarzenia dedykowanego promocji miejsc w Polsce i w Europie. Jest pomysłodawczynią Blog Forum Gdańsk - największego wydarzenia dedykowanego polskiej blogosferze i jednocześnie największego wydarzenia w polskim internecie. Założycielka Citybell Academy - międzynarodowego projektu edukacyjnego i think-tanku, służącego transferowi i upowszechnianiu wiedzy oraz najlepszych praktyk na rynek polski w zakresie szeroko pojętego brandingu miejsc.

Wykładowca zagadnień PR na Uniwersytecie Jagiellońskim, Polish Open University oraz Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Współautorka książki Promocja Miast - Nowa Perspektywa.

 

KATARZYNA JABŁOŃSKA, Dyrektor zarządzający, Partner

Zarządza zespołami projektowymi Citybell. Ekspert w obszarze komunikacji korporacyjnej, w tym komunikacji wewnętrznej, zarządzania komunikacją w procesie zmiany oraz brand PR. Posiada 10- letnie doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym. Doradzała i realizowała projekty komunikacyjne dla takich klientów, jak: CHI Polska (COSTA COFFEE i coffeeheaven), Jeronimo Martins, Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce, Ströer Polska, Redefine - Ipla (Polsat Group), Kolibro Intranet & BPM Experts, Konsorcjum AMS- Ströer, ITCI, CTL Logistics, Zepter International Poland, Włodarzewska SA, Wolters Kluwer Polska, Miasto Poznań, Urząd Marszałkowski Warmii i Mazur.

Dydaktyk i wykładowca zagadnień komunikacji korporacyjnej. Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji w procesie zmian oraz roli lidera w procesie zmian. Juror w konkursie Internale - na najlepszy intranet  i komunikację wewnętrzną w Polsce oraz w Konkursie Biuletynów Firmowych. Realizowane przez nią projekty były nagradzane podczas krajowych i zagranicznych konkursów branżowych.