CityBell

Choć o promocji turystycznej mówi się coraz więcej, nadal wokół tego tematu funkcjonuje wiele stereotypów. Jednym z nich jest przekonanie, że turystyczne ikony krajów, czyli miejsca będące „markami samymi w sobie", nie potrzebują działań promocyjnych. O wyzwaniach, jakie stoją dziś przed polskimi miastami i regionami w kontekście promocji turystycznej, opowiadała w audycji „Pierwsze śniadanie w TOK-u" Anna Proszowska-Sala.


- Nawet Amsterdam, który wydawałoby się, nie potrzebuje promocji, bardzo intensywnie prowadzi działania marketingowe i bardzo uważnie śledzi trendy dotyczące turystyki - powiedziała Anna Proszowska-Sala w rozmowie z redaktorem Piotrem Maślakiem.

W rozmowie poruszano też zagadnienia związane tworzeniem efektywnych i angażujących kampanii promocyjnych. Całej audycji można wysłuchać na stronie radia TOK FM - KLIKNIJ TUTAJ

Anna Proszowska - Sala jest ekspertem w zakresie promocji miast i regionów oraz współautorką książki „Promocja miast. Nowa perspektywa" Realizowała projekty komunikacyjne dla takich klientów, jak: Urząd Miasta w Gdańsku, Urząd Miasta Toruń, Miasto Poznań, Urząd Miasta Szczecin, Urząd Miasta Rzeszów, Urząd Marszałkowski Woj. Warmińsko-Mazurskiego, Lubuskiego, Podkarpackiego, Pomorskiego, Związek Miast Polskich. Realizowane przez nią projekty zostały wielokrotnie uhonorowane podczas branżowych konkursów w Polsce i zagranicą.

powrót